KARMIN - agencja marketingowa

Dlaczego Karmin?

Kolor czerwony to siła i energia.

Pasja i realizacja marketingu zgodnego z Twoją energią.

Krok po kroku

Wiesz co robić ale nie wiesz od czego zacząć?

Jak po sznurku

Ciągły rozwój i nowe porady nie pozwalają Tobie wystartować?

100% opieka

Możesz pozwolić sobie na zajęcie się wszystkim w marketingu od A do Z?

POMOC MARKETINGOWA

Konsultacje

Konsultacje marketingowe pomogą poukładać Twoje działania krok po kroku. Ciężko złapać od czego zacząć? Chcesz doprecyzować Twój plan?

Audyt marketingowy

Sprawdzę czy obecne procesy w firmie realizują założone cele. Które działania marketingowe mają potencjał, a nad którymi należy popracować.

Marketing dla firmy

Chcesz przeszkolić zespół lub potrzebujesz pomocy w jego rekrutacji. Ustawienia procesów marketingowych w firmie. Szkolenie zespołu marketingowego.
Agata Chmielewska

Agata Chmielewska

Marketing Managerka, właścicielka

Jak to jest pracować w marketingu ponad 19 lat?

Ja realizuję swoją pasję, poznaję ludzi, ich produkty i historie.

Chcę, aby o nich dowiedzieli się ich klienci.

Pomagam realizować marzenia moich klientów.

Jestem dla Ciebie jako Twój przyjaciel w biznesie.

 
tel. 692-867-437
 
biuro@karmin.com.pl
Agata i Marketing

Marketing prowadzony przez Agatę Chmielewską jest odpowiedzią na zapytania klientów nie posiadających własnego działu marketingu.

Newsletter Marketingowy

Zapisz się do Newslettera i otrzymuj ode mnie wiedzę i informacje marketingowe.

Śledź moje Social Media

Wiedza Marketingowa

Jak pisać teksty sprzedażowe?

Jak szybko pisać teksty sprzedażowe? Jedna z najtrudniejszych rzeczy w sprzedaży swoich usług i produktów to opisanie ich. Jak bardzo trudnym zadaniem jest opisanie własnego produktu czy opisanie firmy, zastanowienie…

Zobacz wiecej

Dobry marketing czy istnieje?

Biblioteka marketingowca Seth Godin „To jest marketing” to książka, którą moim zdaniem powinien przeczytać każdy. Osoba z doświadczeniem może nabrać nowego spojrzenia lub upewnić się. Osoba na początku drogi nauczy…

Zobacz wiecej

Jak młodzież zareagowała na pandemię?

Zmiany w postrzeganiu i zachowaniu grupy docelowej 15-18 lat. Jeśli Twoja grupa docelowa to nastolatki to koniecznie zapoznaj się z analizą przeprowadzonego badania. Wynik pozwoli Tobie zaplanować produkty, usługi ale…

Zobacz wiecej